tiistai 28. toukokuuta 2013

Hunnusta

Olisko taas sellasen hetkellisen mielipiteen pyörtämisen aika? Olen meinaan alusta alkaen vannonut, että huntua ei tämän morsion päähän tökätä. Mutta tämän kuvan nähtyäni savolaisen itsepintainen päätös suli, hetkellisesti.

Kuva

No eikö ole romanttinen ja tunnelmallinen hetki vangittu tähän kuvaan? Kerrassaan upea. Ja nimenomaan kokonaisuutena: Mekko, huntu, vaaleat hiukset nutturalle koottuna ja tietysti tuo rustiikki miljöö. Mii laik!

Mutta siis joo, en mä huntua ota. Se jotenki on vähän ehkä.. no.. minulle henkilökohtaisesti tulisi todella naurettava olo hunnussa. Ja tämä on ihan puhtaasti henkilökohtainen mielipide. Ajatus siitä, että omassa päässä keikkuisi täyspitkä harsohörsylä, tuntuisi jotenkin teennäiseltä. Ja siis ainuut kauniit hunnut joita tähän mennessä olen nähny on tupannu olemaan kuvissa bongatut täyspitkät prinsessahunnut. Ei sillä, jokainen valitkoon juuri sen pituisen kun tykkää ja on taatusti kaunis morsian jos asunsa ryhdikkäästi ja onnellisena kantaa.

Nyt kun mietin asiaa, voin vaan ihastella tota yllä olevaa kuvaa ja todeta, että on just täydellinen tollaisena kokonaisuutena, mutta ei edes vakavan harkinnan arvoinen omalla kohdallani. Itsepintainen mielipide kovettui taas, ainakin seuraavaan kertaan asti ;)

2 kommenttia:

  1. Mulla vähän sama olo kun huntukuvia katselen ja huokailen. Mut ei tuu huntua mullekaan vaikka ois kuinka upeita kuvia mahdollista saada sen kanssa. ;)

    VastaaPoista
  2. Luulin olevani varma ettei minulle tule huntua, mutta kieltämättä välillä huntu tuntuisi houkuttelevalta ajatukselta.. saa nähdä miten käy ;)

    VastaaPoista