keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Rautalangasta väännetty

Kuva

Kun näin tämän rautalangasta väännetyn rakkauden, palasi vahvat muistot mieleen, liittyen tämän savolaisen ja sen yhen pohjalaasen alkutaipaleeseen. En nyt muista olenko täällä maininnut asiasta, mutta mehän siis tavattiin netissä vuonna yksi ja kaksi, kun irc-galleria oli irkkaajille, ei herutusteineille. Ja me siis "tavattiin" jutellen irkissä (ei siellä galleriassa, vaan irkissä oikeesti). No sinnikkyys palkittiin meikäläisen osalta ja pohjalaanen alko lämpenemään ja sain vaiheessa kuvan, johon kommentoin pohjalaasen olevan "hot" (huom, olin teini tuolloin!). Pohjalaanen ei ottanut sitä uskoakseen, joten kysyin täytyykö rautalangasta vääntää. Ei uskonut vieläkään, joten minä tyttöhän otin ja "rautalangasta" väänsin ja pistin koukerot postiin. Muutamaa päivää myöhemmin sain kuvan, jossa pohjalaanen oli viritellyt tuotokseni paidankaulukseen kiinni :)


Olin melkein unohtanut koko asian kunnes muutama vuosi sitten kävin läpi paperikasoja (pohjalaasen luvalla) ja löysin kaikki kirjeet, kortit yms jotka ikinä olin sille lähettäny. Ja myös tuon rautalankaväännöksen. Se säästi sen :) "Tottakai mä sen säästin" totesi pohjalaanen ja voitte arvata itkee vollottiko tää tunteellinen savolainen. Ihmeellistä meinaan mieheltä, joka inhoaa hamstraamista ja heittää kaiken "turhan" pois.

Meillä siis todella väännetään välillä asiat rautalangasta, mutta rautalangat säästetään muistuttamassa asioista.  Että sellasta. Ei muuta.

1 kommentti: