keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Rennon oloinen morsiuspuku

Vaikka en vintagesta tiedä hölkäsen pöläystä, tulee mulla tästä puvusta ihan sellanen vintage-fiilis.

Kuva

Tykkään tämän puvun keveydestä, sopivasta rentoudesta ja kauniista istuvuudesta. Ja tykkään myös siitä, ettei puku ole puhtaan valkoinen. Jotenkin nyt viimeaikoina, kun olen pukuja netistä bongaillu, olen iskenyt silmäni etenkin ei valkoisiin pukuihin. Mistä lie henkisestä ikäharppauksesta kyse, kun ei enää koe tyttömäistä prinsessaunelmaa omakseen. Ja vähän kyllä arastelen tällä hetkellä sitä puhtaan valkoista väriäkin.

Mielihän toki voi muuttua sitten kun pääsee sovituskoppiin mekkoja ylleen vetämään.

4 kommenttia:

  1. Onpas älyttömän kaunis puku!

    VastaaPoista
  2. Tosi kaunis puku! :) Mä olin jotenkin ajatellut itselleni koko ajan puhtaanvalkoista pukua. Kun sitten kävin ensimmäisiä kertoja sovittelemassa pukuja, huomasin heti, että luonnonvalkoiset puvut näyttivät aina paremmalta. Myyjät ovat parissakin liikkeessä sanoneet, että luonnonvalkoinen tai puuterin väri sopii suomalaiseen ihoon paremmin kuin vitivalkoinen. Ei siis varmaan ihme, miksi silmää miellytti ne murretun valkoisen väriset puvut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu se voi olla että varsinkin kalvakalle/punertavalle iholle munkin kohdalla sopisi paremmin pehmeämmät sävyt kuten just luonnonvalkoinen tai shampanja. Ja jotenkin mä vähän muutenkin pelkään vitivalkoista värinä vaatteissa.

      Poista